Onest | Czech Blondýn

Onest

I českej trh je přesycený kosmetikou a je docela složitý se v jednotlivých produktech vyznat když nejsi odborník. Ani já sám tomu úplně nerozumím a oto míň, protože jsem chlap. Dřív jsem používal x výrobků, než jsem se začal zajímat o čisté přírodní, nejlíp vyrobený u nás, kterými bych nahradil ty stávající. A minulej rok někdy na podzim, jsem se seznámil s českou značkou přírodní kosmetiky Onest. Přiznávám, že jsem se nechal zlákat jejím designem. Pokud mám jmenovat ale jednu značku, která se mi zapsala do života v roce 16 a láska nás pojí i dnes, tak je to právě Onest a to svým jednoduchým designem, vtipně složenou krabičkou /věděl jsi že je ručně lepená a pochází ze studia Činčera?/, kulatou dózou z matnýho frostovanýho skla a čistě přírodním složením, který nese certifikát EcoCert. Svý rty jsem vždy trochu zanedbával, bylo to tím, že jsem nikdy nenašel žádný vyhovující balzám. Vyhovující znamená takový, který bych měl neustále u sebe a na jeho použití se těšil!


To se změnilo v den, kdy mi kurýr doručil malý balíček a v něm jeden ze tří balzámů. Bezbarvý balzám s propolisem a českým medem, bez parfemace, při jehož nanesení nemám pocit nepříjemnýho lepkavýho pocitu a na rtech vydrží poměrně dlouho. To je jedna z věcí, kterou na blogování miluju. Bez blogu bych se o tenhle produkt s tebou nemohl podělit. A kdo nás sleduje delší dobu tak ví, že mi rádi podporujem český značky a lokální výrobu.



No a před pár týdny, když začala zima a já vypozoroval, že moje pleť trpí a potřebovala by záchranu, obrátil jsem se opět na Onest a jejich novinku, Squalane face oil. Pěstící olej, kterej stejně jako balzám nemá žádnou vůni a je vyroben ze 100% squalanu, tedy oleje získanýho z cukrový třtiny. Můžeš ho přimíchat k hydratačnímu krému, aby zvýšil jeho účinky, ale já ho používám samostatně, a to večer na vyčištěnou pleť. A díky skvělý konzistenci mu nevadí ani drobnější vousy.



Produkty značky Onest koupíš buď přímo na jejich stránce nebo na eshopu a v prodejně Ingredients.

Text a foto Czech Blondýn

1 komentář:

Instagram