Valentýn s Happy Socks | Czech Blondýn

Valentýn s Happy Socks



Lásku si je třeba projevovat každej den a je podle mě i lepší, když jednoho z nás něco nečekaně překvapí, než podvědomě očekávat dárek na 14. února.

Ještě donedávna jsem Valentýn nesnášel a větší zalíbení cítil k Prvnímu Máji, kdy je Petřín na procházku přijatelnější než ve studeným únoru a celkově to všude kvete a má to mnohem romantičtější říz. Po letech, kdy jsem byl k Valentýnu skeptický a víc než jako den zamilovaných ho vnímal jako trapný a marketingem prolezlý svátek, kdy se obchody hemží růžovou výzdobou a infantilními plyšáky, jsem trochu pookřál. Rozhodně za to může i fakt, že mám vedle sebe partnera, se kterým spolu za pár tejdnů oslavíme náš první společnej rok.

Naše srdce pro toho druhého stále tepou silou parních lokomotiv. 

Pokud jde o valentýnský dárky, máme v tom oba jasno a to nejlepší, co si můžeme navzájem dát, je společně strávený čas. Ten někdy potřebujem jako sůl.

Spoustu zábavy jsme si užili při focení valentýnský kolekce ponožek od Happy Socks, kterou nás obdaroval Urbanlux. No nejsou roztomilý? Já v nich zůstal už celej den a myslím, že mými oblíbenými zůstanou ještě dlouho po Valentýnu.

 ❤️





Text a foto Czech Blondýn

4 komentáře:

  1. Bože, tak ty jsou perfektní! strašně se mi líbí takovéhle ponožky, když třeba máš na sobě nějaký né moc výrazný outfit a vezmeš si k tomu nějaký originální ponožky, tak to je pecka! :) sice Valentýna nemám ráda, ale tohle je fakt boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak tenhle styl se mi líbí taky! :)

      Vymazat
  2. Tak s Valentýnem to mám zhruba podobně, jako ty :) Ponožky skvělý, ale tak to je u HappySocks samozřejmostí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krasne ponozky ;) ja taky dostala podobne. Nejdriv tyto https://www.kupujem.cz/damske-zbozi/damske-kotnikove-ponozky-d6b-cb.html srdickove a pak jeste jedny, ale ty bohuzel nemuzu najit. Jinak kdyz koukam na ten obchod kupujem.cz, tak tam je strasne moc krasnych a originalnich vzoru, tak si asi nejake jeste prikoupim ;)

    OdpovědětVymazat

Instagram